APAR | Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc  »

Inscrieri targuri internationale PPE 2025

Mai jos regasiti lista manifestarilor expozitionale incluse in PPE 2025:

 

Nr. crt. Denumire targ (link) Perioada desfasurare
Data limita depunere dosare
1 IFE Londra 17-19 Martie 2025 closed  
2 Tuttofood Milano 05-08 Mai 2025 closed  
3 PLMA Amsterdam 20-21 Mai 2025 closed  
4 Summer Fancy Food New York 29 Iunie – 01 Iulie 2025 Not opened
5 ISM Dubai 15-17 Septembrie 2025 Not opened
6 Anuga Koln 04-08 Octombrie 2025 closed  

 

Lista documentelor ce fac parte din dosarele de inscriere pentru targurile aferente PPE 2025:

 

Inscrierile se fac in ordinea transmiterii dosarelor complete si corecte, in limita spatiului si locurilor stabilite de catre organizatorii externi.

Toate rezervarile pentru spatii se vor face in baza dosarelor complete si verificate.

Eligibilitatea dosarelor de inscriere se vor determina in cadrul comisiei de selectie din cadrul ARICE. Acceptarea dosarelor se face in ordinea numarului de inregistrare de la Registratura ARICE.

Avem rugamintea sa trimiteti pentru verificare TOATE documentele cat mai repede, urmand ca dupa verificarea lor sa transmiteti dosarul in original conform instructiunilor de mai jos:

Dosarul de inscriere pentru participare la targuri prin PPE – fisierul .pdf contine toate formularele necesare inscrierii precum si modul de transmitere al documentelor.

Informatii privind actele care trebuie sa alcatuiasca dosarul de inscriere:

  1. Cerere de inscriere – declaratie pe propria raspundere – Anexa 3
  2. Declaratie pe propria raspundere a beneficiarilor ajutorului de minimis. Declaratia privind ajutorul de minimis trebuie completata de catre actionarul cu cele mai multe actiuni, conform certificat ONRC. – Anexa 4

Acesta declaratie se va calcula, conform Reg. de minimis 2023/2831, pentru ultimii 3 ani  si se vor consulta instiintarile de minimis / actele administrative finale transmise de catre minister/ARICE firmelor ce au avut participari in cadrul Programului de Promovare la Export (PPE). De asemenea, trebuie avuta in vedere valoarea cumulata din toate sursele statului, autoritatilor locale sau din surse comunitare ale ajutoarelor de minimis.

  1. Declaratie privind calitatea si valoarea adaugata ridicata a produselor prezentate la targ
  2. Declaratie pe propria raspundere privind produsele de conceptie proprie promovate in cadrul manifestarii expozitionale.
  3. Nomenclatorul de produse la export. Produsele mentionate trebuie sa fie enumerate in ordinea codurilor CAEN mentionate in cererea de inscriere
  4. Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF (fara obligatii de plata restante si valabil la data depunerii dosarului la sediul ARICE) – trebuie sa fie vizibila semnatura electronica a autoritatii emitente
  5. .
  6. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, eliberat de autoritatea locala competenta (fara obligatii de plata restante si valabil la data depunerii dosarului la sediul ARICE). Daca este cu semnatura electronica a autoritatii emitente, aceasta trebuie sa fie vizibila pe document. Daca este obtinut fizic, atunci trebuie depus in ORIGINAL. Daca depuneti mai multe dosare de inscriere, la un dosar se depune originalul, iar la celelalte se depune o copie pe care se scrie “Conform cu originalul depus la targul…..”
  7. Certificat Constatator – furnizare informatii de la Registrul Comertului
  8. Dovada platii garantiei bancare, in valoare de 2.000 lei (Garantia se depune in contul ARICE deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, nr.RO78TREZ7015005XXX024306, 47951657). Pe OP trebuie sa treceti la nota: “Garantie depusa pentru participare targ <<Denumire si localizare targ>>, 2025”. Documentul se depune in original sau „Copie conform cu originalul”, semnat
  9. Certificate de marca – toate paginile (in cazul in care se mentioneaza marca proprie in cererea de inscriere) emise de OSIM/OHIM avand ca titular societatea participanta

In cazul in care sunteti selectati ca firma participanta, aveti obligatia ca la 6 luni de la incheierea manifestarii expozitionale sa transmiteti „Fisa de eficienta la 6 luni”.

 


 

OBSERVATII:

Firma participanta trebuie sa fie producatoare – Codul CAEN si implicit obiectul de activitate mentionat trebuie sa se regaseasca in Certificatul constatator format extins, la rubrica „Activitate principala” sau la rubrica „SEDII SI/SAU ACTIVITATI AUTORIZATE CONFORM ART. 15 DIN L359/2004”.

Dosarele se depun fizic, pe hartie, cu semnaturile olografe in ORIGINAL, la ARICE.

Va rog sa faceti cate un dosar pentru fiecare targ in parte:

  • Formulare inscriere semnate olograf:
    • Anexa 3 la “Reprezentant societate” cat si pe fiecare pagina in colt jos dreapta
    • Restul formularelor acolo unde se solicita acest lucru
  • Certificat ANAF:
    • trebuie sa fie vizibila semnatura electronica a autoritatii emitente
  • Certificat de la Primarie
    • Daca este cu semnatura electronica a autoritatii emitente, aceasta trebuie sa fie vizibila pe document
    • Daca este obtinut fizic, atunci trebuie depus in ORIGINAL. Daca depuneti mai multe dosare de inscriere, la un dosar se depune originalul, iar la celelalte se depune o copie pe care se scrie “Conform cu originalul depus la targul…..”
  • Certificat Constatator
  • OP garantie

Dosarele se transmit fizic (prin delegat sau curier rapid, nu prin posta) la adresa:

sediul ARICE, str. Promoroaca, nr.11, sector 1, Bucuresti; telefon: 021.014.34.00

Catre Agenția Română pentru Invesții și Comerț Exterior (ARICE)

In atentia: Directia Promovare Export – PROGRAMUL DE PROMOVARE A EXPORTULUI

Pe plic se va specifica obligatoriu denumirea actiunii pentru care se efectueaza inscrierea.