Desfasurarea evenimentului

Hackathon este un concurs între mai multe echipe prin care se propun soluții care au la bază aplicații ale tehnologiei IT, la diverse teme. Competiția se va desfășura pe durata a 24 ore, timp în care echipele participante încearcă să aducă proiectul (soluția) într-un stadiu cât mai avansat de dezvoltare. La finalul competiției, cele mai bune soluții prezentate vor fi premiate de către un juriu.

CINE POATE PARTICIPA?

La Hackathon sunt invitați să se înscrie studenți, freelancers, designeri de software, programatori, startup-uri, manageri de proiect, pasionați de evenimente de tip hackathon, provenind din diverse arii de activitate care se vor organiza în maxim 15 echipe formate din 2-5 persoane cu abilități și cunoștințe complementare. Principiul nediscriminării, având la bază egalitatea de șanse, precum și egalitatea de gen, va fi asigurat pentru toți participanții, atât pe durata înscrierilor cât și în timpul derulării concursului de tip hacktahon.

METODOLOGIA DE ÎNSCRIERE ȘI PARTICIPARE LA COMPETIȚIE

Competiția de tip hackathon constă în trei etape majore:

✓ Etapa 1 – înscriere participanți

✓ Etapa 2 – matchmaking pentru formare echipe

✓ Etapa 3 – participare efectivă la hackathon

Înscrierea în competiție se face de către în baza unui Formular ce este disponibil online.

Cu ocazia înscrierii participantul își va exprima acordul pentru utilizarea datelor cu caracter personal solicitate prin Formularul de înscriere.

TEME HACKATHON

APAR propune pentru RO AgriFood Hacking – HAR 2020 5 teme de interes major:

  1. Instrumente digitale pentru valorificarea inovativă a produselor agroalimentare de calitate (lanț scurt de aprovizionare, scheme de calitate etc).
  2. Asigurarea blockchain în securizarea informațiilor legate de trasabilitatea produselor agroalimentare de calitate.
  3. Soluții digitale pentru combaterea practicilor neloiale privind calitatea duală al produselor agroalimentare, creșterea gradului de transparentizare a datelor și a încrederii consumatorului în produse.
  4. Instrumente inovative digitale pentru utilizarea IoT și a imaginilor satelitare cu scopul reducerii costurilor administrative aferente procesului de evaluare a producțiilor agricole, a pagubelor produse fermierilor în urma calamităților naturale.
  5. Soluții digitale pentru managementul dialogului civil în sectorul agroalimentar.

UNDE SE VA DESFĂȘURA?

Întreg evenimentul va fi organizat online folosind aplicația ZOOM, fiecare echipa având alocata o „camera” in care mentorii pot intra si consilia participanții.

CARE ESTE AGENDA HACKATHON-ULUI?

Data Program Activitate
13/11/2020 1800 – 1900 Welcome opening hackathon
14/11/2020 1000 START HACKATHON
15/11/2020
1100
1100 – 1200
1200 – 1400
1400 – 1500
1500 – 1530
STOP HACKATHON
PAUZĂ
Prezentare soluții (aprox. 5 minute/echipa)
Deliberare juriu
Desemnarea celor 3 echipe câștigătoare
Program Activitate
Ziua 1 – 13/11/2020
1800 – 1900 Welcome opening hackathon
Ziua 2 – 14/11/2020
1000 – 1900 START HACKATHON

Ziua 3 – 15/11/2020

Ora 1100:

Stop HACKATHON

1100 – 1200:

PAUZĂ

1200 – 1400:

Prezentare soluții (aprox. 5 minute/echipa)

1400 – 1500:

Deliberare juriu

1500 – 1530:

Desemnarea celor 3 echipe câștigătoare

MENTORI

Mentorul este o persoană care deține cunoștințe profesionale în tehnologie și/sau alte sectoare de activitate relevante pentru temele competiției și care, pe parcursul derulării ei, oferă consiliere, îndrumare echipelor înscrise în concurs.

Vezi mentorii

JURIUL

Juriul este compus din mai multe persoane cu vastă experiență profesională în sectorul agroalimentar vizat, care asistă la prezentările echipelor înscrise în competiție și, în baza unei proceduri de evaluare (grile, metodologii etc.) stabilește un clasament al acestora în vederea desemnării celor 3 echipe câștigătoare.

Vezi juriul


Inscrie-te!

Perioada de inscriere la HAR2020 s-a incheiat. Va multumim!







    Agri-foodsIT



    ABCDE

    Ai format deja propria echipa? Adauga mai jos membrii acesteia:






    Daca ai format o echipa, selecteaza toate CV-urile membrilor si adauga-le aici:



    Sunt de acord cu utilizarea datelor cu caracter personal solicitate prin Formularul de înscriere.
    Confirm ca am peste 18 ani.

    Informatii utile:

    Competiția de tip hackathon constă în trei etape majore:

    • Etapa 1: înscriere participanți
    • Etapa 2: matchmaking pentru formare echipe
    • Etapa 3: participare efectivă la hackathon

    Teme competitie:

    A

    Instrumente digitale pentru valorificarea inovativă a produselor agroalimentare de calitate (lanț scurt de aprovizionare, scheme de calitate etc).


    B

    Asigurarea blockchain în securizarea informațiilor legate de trasabilitatea produselor agroalimentare de calitate.


    C

    Soluții digitale pentru combaterea practicilor neloiale privind calitatea duală al produselor agroalimentare, creșterea gradului de transparentizare a datelor și a încrederii consumatorului în produse.


    D

    Instrumente inovative digitale pentru utilizarea IoT și a imaginilor satelitare cu scopul reducerii costurilor administrative aferente procesului de evaluare a producțiilor agricole, a pagubelor produse fermierilor în urma calamităților naturale.


    E

    Soluții digitale pentru managementul dialogului civil în sectorul agroalimentar.